wtorek, 10 maja 2011

Polityka prywatności jest powiązana z blogiem
"Praca przez internet - Darmowa wiedza"

Korzystając z bloga "Praca przez internet - Darmowa wiedza", akceptujesz zasady zawarte w Polityce Prywatności znajdującej się na niniejszej stronie.

Zastrzegam sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każdą osobę korzystającą w jakikolwiek sposób z bloga "Praca przez internet - Darmowa wiedza" obowiązuje aktualna Polityka Prywatności. Jakiekolwiek wprowadzane zmiany nie wpływają na podstawową zasadę: nigdy nie sprzedaję i nie udostępniam osobom trzecim danych personalnych czy adresowych użytkowników Listy mailingowej należącej do bloga: "Praca przez internet - Darmowa wiedza".

Zawsze masz prawo do usunięcia swoich danych z mojej bazy
i tym samym rezygnacji z otrzymywania Newslettera

Jeśli nie zgadzasz się z moją Polityką Prywatności, proszę, nie odwiedzaj mojego bloga, i nie udostępniaj mi żadnych danych dotyczących Twojej osoby.

Dane osobowe
W czasie korzystania z bloga "Praca przez internet - Darmowa wiedza" w przypadku zapisania się na Newsletter, zostaniesz poproszony/a o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza. Dane, o które będziesz proszony/a, w formularzu to, imię i adres e-mail.

Niepodanie wymaganych danych zablokuje czynność, której te dane dotyczyły, jeśli niepodane dane są wymagane do jej poprawnego wykonania.

Niezapowiedziane wiadomości
Zastrzegam sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości osobom, których dane kontaktowe uzyskałem dzięki działalności związanej z prowadzeniem bloga "Praca przez internet - Darmowa wiedza". Pod tym określeniem należy rozumieć informacje typu: (np. życzenia, komentarze osobiste, Newsletter, kursy, darmowe publikacje e-book itp..) oraz informacje komercyjne, których rozsyłka dotyczy reklamowaniu e-booków i kursów, które mam prawo polecać z programów partnerskich, z którymi mam podpisaną umowę, a także moich własnych.

Informacje komercyjne filtruję tak, abyś nigdy nie otrzymał/a informacji, która nie byłaby dla Ciebie potencjalnie interesująca. Ograniczam ich objętość i wysyłam je sporadycznie.

Przyjazne serwisy
Polityka Prywatności nie dotyczy serwisów i firm, których dane kontaktowe podane są, lub mogą być w przyszłości zamieszczane na blogu "Praca przez internet - Darmowa wiedza"

Wyłączenie odpowiedzialności
Treści i opinie zawarte w e-bookach i kursach nie są zawsze zgodne z opiniami danego wydawnictwa, lub serwisów posiadających programy partnerskie, z którymi mam podpisaną umowę i naszymi poglądami. Każdy Autor ma suwerenne prawo do umieszczania własnych opinii w swoich publikacjach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz